Jakas piedurkņu pagarinātāji

Tas būs neliels stāsts par to kā varētu būt, bet nav, šoreiz.






Sāksim ar to, ka es varētu ieblogot par to, cik skaisti man izdevās uztaisīt piedrukņu pagarinājumus. 
Bet, ja paskatāmies, uz apakšējo malu apakšējā attēlā, tad nu nemaz negribas to saukt par kautko skaistu :)


Galu galā, vilkt tos var, bet nevarētu teikt, ka es ļoti lepotos ar savu veikumu. Kāpēc tā notiek?
1) trikotāžas audums, šujot apakšmalu vislabāk izmantot plakanvīles šujmašīnu. Tas var būt atšķirīgs arī dažādiem trikotāžas audumiem, viens staipīsies vairāk cits mazāk.
2) dažāda resnuma diegi spolītē un adatā
3) šuvējs steidzas

Nesteigties, vienmēr pārliecināties par diegu saderību, pamēģināt attiecīgo dūrienu uz paraudziņa. Šajā gadījumā es to izlabotu ar manžetes piešūšanu galiem, jo mana šujmašīna netiktu galā ar šo trikotāžu. Vēl varu iebilst, ka šie taisīti no novalkāta džempera piedurknēm. Labs veids kā no jauna izmantot kaut ko jau savu laiku nokalpojušu.

Komentāri